Hai alguén máis feroz ca min? (Rexistro nro. 1532368)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02095nam a2200241 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 250317s2025 sp ||||a |||| ||| ||glg d |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | PO 50-2025 |
ISBN | |
ISBN | 9788498717358 |
CDU | |
CDU | 82-N |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Hai alguén máis feroz ca min? |
Autores | /Hugo Fernandes |
EDICIÓN | |
Edición | 1ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Pontevedra |
Editorial | : OQO |
Data de publicación | , 2025 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 48 p. |
Outras características físicas | : il cor |
Dimensións | ; 25 cm |
Material anexo | + QR DIBUJO A3 https://drive.google.com/file/d/1aX5B8UTODjNzYPWj_3msmCzEMvdIOjRH/view |
MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Colección O |
RESUMO | |
Resumo | Todos temían o monstro, e el mesmo estaba convencido de que non había ninguén máis feroz ca el; pero un día atopouse cun cativo que non lle tiña medo ningún. O monstro tratou de convencelo das súas tremendas e horripilantes características, pero lonxe de persuadir o rapaz, este demostroulle que nada daquilo era tan horrible e mesmo que os seus problemas tiñan solución doada. Case sen decatarse, o monstro empezou a mudar e a botar de menos o seu amigo. A percepción dun mesmo ante o mundo que nos rodea, é a base da conduta humana. Dun modo fantástico e divertido, o álbum pode axudar a valorar a importancia da auto-estima. Así mesmo vai dar pistas, a nivel inconsciente, para comprenderque unha visión negativa dun mesmo afecta na relación cos outros, na inseguridade en determinadas situacións, e en diversos ámbitos na vida. Con empatía, apoio e a axuda adecuada, as dificultades poden superarse e os problemas, resolverse. E posto que os cativos descobren o mundo recibindo información polos cinco sentidos, este álbum fai un divertido percorrido por eles, xogando coas características do monstro, e as situacións familiares do neno, e contrapoñendo logo a percepción a través de sensacións e experiencias gratificantes que invitan a descubrir outro modo de sentir e relacionarse. |
DESTINATARIOS | |
Nota de audiencia | 4º-5º-6º Educación Infantil |
-- | 1º-2º Primaria |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Emocións |
Subdivisión xeral | Medo |
-- | 162824 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | amizade |
-- | 1303 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Monstruos |
Subdivisión xeral | monstros |
-- | 263370 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Carlos Pinto, Zé |
Termo indicativo de función | ilustrador/a |
-- | 263371 |
ACCESO ELECTRÓNICO | |
Dirección de internet | https://oqo.es/gl/produto/hay-alguien-mas-feroz-que-yo/ |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Tipo de ítem de Koha | Nota pública | Fonte de adquisición | Número de volume | Prestado |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEEPR Juan María | CEEPR Juan María | 2025-05-02 | I4 | hai | I4 FER hai | PEF003000001536 | 2025-05-02 | Prestable | plambe 24-25 | |||||||||||
CEIP Francisco Vales Villamarín | CEIP Francisco Vales Villamarín | Sala préstamo | 2025-06-20 | 82 N | FER hai | 82 N FER hai | CEC184000025864 | 2025-06-20 | Prestable | Autoestima | EDLG | |||||||||
CEIP Milladoiro | CEIP Milladoiro | Sala préstamo | 2025-04-03 | hai/v | 831 FER hai/v | CEC044000015592 | 2025-04-03 | Prestable | Fondos PLAMBE | 1 | ||||||||||
CEIP Plurilingüe Novo Mesoiro | CEIP Plurilingüe Novo Mesoiro | Sala préstamo | 2025-04-01 | 82-N | hai | 1 | 82-N FER hai | CEC211000001328 | 2025-05-15 | 2025-04-03 | Prestable | PLAMBE | ||||||||
CEIP Plurilingüe de Castrelo | CEIP Plurilingüe de Castrelo | Sala préstamo | 2025-04-05 | 82-N | alg | 82-N FER alg | PEC047000014227 | 2025-04-05 | Prestable | Compra | ||||||||||
CEIP Plurilingüe de Porto Cabeiro | CEIP Plurilingüe de Porto Cabeiro | Sala préstamo | 2025-10-10 | 82-N | hai | 82-N FER hai | PEC032000003046 | 2025-10-10 | Prestable | |||||||||||
CEIP de Chans-Bembrive | CEIP de Chans-Bembrive | Sala préstamo | 2025-10-08 | 82-NG | hai | 82-NG FER hai | PEC051000008608 | 2025-10-08 | Prestable | Primeiros lectores | ||||||||||
CEIP de Corvillón | CEIP de Corvillón | Sala préstamo | 2025-10-09 | 82-N | hai | 82-N FER hai | PEC167000002942 | 2025-10-09 | Prestable | Medo | Leo-Lab | |||||||||
CPR Plurilingüe Abrente | CPR Plurilingüe Abrente | Sala préstamo | 2025-04-08 | 82-N | alg | 82-N FER alg | PEP053000003040 | 2025-04-08 | Prestable | ESTANTERIA 121 | ||||||||||
CPR Plurilingüe LAR | CPR Plurilingüe LAR | Sala préstamo | 2025-06-27 | 82-N I2 | hai | 82-N I2 FER hai | PEP062000000910 | 2025-06-27 | Prestable | HAI ALGUÉN MÁIS FEROZ CA MIN? | PLAMBE | |||||||||
CPR Plurilingüe Maria Assumpta | CPR Plurilingüe Maria Assumpta | Departamento | 2025-09-29 | alg | 82N-G FER alg | CEH042000002172 | 2025-09-29 | Consulta en sala | ||||||||||||
CRA Antía Cal | CRA Antía Cal | Sala préstamo | 2025-05-07 | 82N | FER alg | 1 | 82N FER alg | PEG005000000858 | 2025-06-30 | 2025-06-30 | Prestable | PLAMBE | 2025-10-08 | |||||||
CRA Mestre Manuel Garcés | CRA Mestre Manuel Garcés | Sala préstamo | 2025-04-01 | 82-N | hai | 1 | 82-N FER hai | PEG011000003650 | 2025-04-30 | 2025-04-09 | Prestable | PLAMBE | ||||||||
CRA de Boqueixón-Vedra Neira Vilas | CRA de Boqueixón-Vedra Neira Vilas | Sala préstamo | 2025-04-04 | 82 | hai | 82 FER hai | CEG007000003937 | 2025-04-04 | Prestable | PLAMBE | ||||||||||
CRA de Vilaboa Consuelo González Martínez | CRA de Vilaboa Consuelo González Martínez | Sala préstamo | 2025-03-17 | 82-N | hai | 3 | 82-N FER hai | PEG007000003483 | 2025-06-20 | 2025-05-13 | Prestable | BiblioCRA |